Phiron
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Through the wall...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Voorsteltopic!

+16
Mary
Im
Owl
Elizan
Michael
Dryope
Elea
Shinseina
Caesarea
Alyss
Noah
Lace
Nicholas
Tihu-Lille
Ai Nari
Admin
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 06, 2011 1:37 am

Michael



Ik ga wel even het bericht van een andere site kopiëren. Ik ben lui vandaag.

Aloha, ik ben dus Marije. Ik ben dertien jaar en zit nu in 2 havo/vwo. Ik woon ergens in het noorden van Nederland en ik ga helaas bijna elke dag naar school. Gelukkig heb ik maar weinig uren op een dag waardoor ik veel tijd heb om te tekenen, te lezen, te schrijven en te zingen. Ik doe dit jaar trouwens ook mee met de schoolmusical en ben dus op bepaalde dagen laat online of totaal niet. Maar ik wil natuurlijk wel proberen om elke dag online te komen.
Ik hou heel erg van bands als: Evanescence, Linkin Park, Muse, Green day, Goo Goo Dolls, en nog way more. Maar meer kan ik even niet bedenken. Ik hou van gezelligheid en zit het liefst uren in de chatbox op deze site. Maar wees nu niet geschokt: Ik schrijf ook graag.
Verder heb ik niet veel te vertellen.
Tralalala.

*Jet heeft me overgehaald, en door haar hou ik van de Goo Goo Dolls. DANKU UWE JETHEID*

27Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 06, 2011 1:40 am

Tihu-Lille


Beginner
Beginner

Michael schreef:Ik ga wel even het bericht van een andere site kopiëren. Ik ben lui vandaag.

Aloha, ik ben dus Marije. Ik ben dertien jaar en zit nu in 2 havo/vwo. Ik woon ergens in het noorden van Nederland en ik ga helaas bijna elke dag naar school. Gelukkig heb ik maar weinig uren op een dag waardoor ik veel tijd heb om te tekenen, te lezen, te schrijven en te zingen. Ik doe dit jaar trouwens ook mee met de schoolmusical en ben dus op bepaalde dagen laat online of totaal niet. Maar ik wil natuurlijk wel proberen om elke dag online te komen.
Ik hou heel erg van bands als: Evanescence, Linkin Park, Muse, Green day, Goo Goo Dolls, en nog way more. Maar meer kan ik even niet bedenken. Ik hou van gezelligheid en zit het liefst uren in de chatbox op deze site. Maar wees nu niet geschokt: Ik schrijf ook graag.
Verder heb ik niet veel te vertellen.
Tralalala.

*Jet heeft me overgehaald, en door haar hou ik van de Goo Goo Dolls. DANKU UWE JETHEID*

*snikt ontroerd* DANKU, MEDE-GOO! <3 <3 <3

28Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 06, 2011 1:54 am

Elizan



Oke hoi haha.

Ik ben dus Janet en ik zit in 3 havo/vwo - mijn school vindt het leuk me heel hard te laten werken - maar oke. Ik woon net zoals Marije ergens in het noorden Nederland. Ehm,ik houd vooral van schrijven en tekenen. Ook zingen maar dat kan ik niet zo goed hahaha. Ik houd ook van photoshoppen en praten in de chat. Dus beware haha. Als je nog iets anders wilt weten vraag je maar :3

OH EN IK EIS NOG KLEURTJES.

29Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 06, 2011 2:00 am

Noah


Beginner
Beginner

Elizan schreef:Oke hoi haha.

Ik ben dus Janet en ik zit in 3 havo/vwo - mijn school vindt het leuk me heel hard te laten werken - maar oke. Ik woon net zoals Marije ergens in het noorden Nederland. Ehm,ik houd vooral van schrijven en tekenen. Ook zingen maar dat kan ik niet zo goed hahaha. Ik houd ook van photoshoppen en praten in de chat. Dus beware haha. Als je nog iets anders wilt weten vraag je maar :3

OH EN IK EIS NOG KLEURTJES.


Poor Janet

30Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 06, 2011 6:01 am

Owl


Beginner
Beginner

Haaihaai mensjes. ^^''

Ik ben dus Evi. :] En uhm, ik ben 14 jaar jong.. Ik heb rpg ervaringen door op gSm te zitten wat ik nu al zo'n 3 jaar doe denk ik..
Ik heb verschillende accounts gehad, waaronder Prototype, waar ik nu op zit. I Stand Alone, dat is verwijderd, eveneens als 'PickWick. En uhm.. Qua richting doe ik stw ;D Dat zal het zowat zijn denk ik.

31Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 06, 2011 8:08 am

Im


Beginner
Beginner

Nya... Ik zal het kort houden.
Medemensdingen, dit is Anne. Bij de helft van jullie zal ik onbekend zijn door mijn vake afwezigheid, aangezien school veel tijd in beslag neemt(behalve deze week Very Happy(en elke vrijdag(en dinsdag))) maar slapen doet dat ook.
Maar ik ieder geval...
Ehum...
Anne (dat ben ik Wink) is 14 jaar en veranderd op 6 januari in een 15-jarige. Haar tijdverdrijf bestaat uit slapen, lezen, slapen, maar niet slapen tijdens het lezen (schande), en verder tekenen. (en soms koekjesbakken (en cake!(nee, ik noem mijn persoontje geen cake! xD)))
En nu komt daar weer RPGen bij. cheers
Ik verspil mijn schooltijd in 3 gymnasium en de school krijgt een stomme naam omdat ze gaat fuseren
En de rest boeit niet.

32Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! ma nov 07, 2011 4:28 am

Mary



Bonjour, Ich bin Lisa en ik ben 13 jaar. afro Ik ben een zuidhollander en eh mij hobby's zijn: RUGBY! Schrijven, lezen, tekenen, schrijven en schrijven. Very Happy Ik ben vaak met school bezig maar reken er maar op dat ik ernstig actief zal zijn Wink
Ohja en op GSM ben ik de onbekende Inhuman beauty.

Amen

33Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! ma nov 07, 2011 4:36 am

Fibonacci


Talent
Talent

Im schreef:Nya... Ik zal het kort houden.
Medemensdingen, dit is Anne. Bij de helft van jullie zal ik onbekend zijn door mijn vake afwezigheid, aangezien school veel tijd in beslag neemt(behalve deze week Very Happy(en elke vrijdag(en dinsdag))) maar slapen doet dat ook.
Maar ik ieder geval...
Ehum...
Anne (dat ben ik Wink) is 14 jaar en veranderd op 6 januari in een 15-jarige. Haar tijdverdrijf bestaat uit slapen, lezen, slapen, maar niet slapen tijdens het lezen (schande), en verder tekenen. (en soms koekjesbakken (en cake!(nee, ik noem mijn persoontje geen cake! xD)))
En nu komt daar weer RPGen bij. cheers
Ik verspil mijn schooltijd in 3 gymnasium en de school krijgt een stomme naam omdat ze gaat fuseren
En de rest boeit niet.

YAY ANNE I love you

34Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! ma nov 07, 2011 5:50 am

Caesarea


Beginner
Beginner

Im schreef:Nya... Ik zal het kort houden.
Medemensdingen, dit is Anne. Bij de helft van jullie zal ik onbekend zijn door mijn vake afwezigheid, aangezien school veel tijd in beslag neemt(behalve deze week Very Happy(en elke vrijdag(en dinsdag))) maar slapen doet dat ook.
Maar ik ieder geval...
Ehum...
Anne (dat ben ik Wink) is 14 jaar en veranderd op 6 januari in een 15-jarige. Haar tijdverdrijf bestaat uit slapen, lezen, slapen, maar niet slapen tijdens het lezen (schande), en verder tekenen. (en soms koekjesbakken (en cake!(nee, ik noem mijn persoontje geen cake! xD)))
En nu komt daar weer RPGen bij. cheers
Ik verspil mijn schooltijd in 3 gymnasium en de school krijgt een stomme naam omdat ze gaat fuseren
En de rest boeit niet.


ANNE, ik ken jou, als je de Anne bent die ik denk dat je bent ♥️

35Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! ma nov 07, 2011 6:08 am

Im

Im
Beginner
Beginner

Caesarea schreef:

ANNE, ik ken jou, als je de Anne bent die ik denk dat je bent ♥

Naja, er waren er zegmaar uiteindelijk 3 ofzoiets...
Maar uiteindelijk kwam ik uit het verleden, de andere uit het heden en andere Anne uit de toekomst.

En nu spelen we A christmas carol! xD

36Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! ma nov 07, 2011 6:16 am

Caesarea

Caesarea
Beginner
Beginner

Im schreef:

Naja, er waren er zegmaar uiteindelijk 3 ofzoiets...
Maar uiteindelijk kwam ik uit het verleden, de andere uit het heden en andere Anne uit de toekomst.

En nu spelen we A christmas carol! xD

OEH, ja, ik weet het weer <3

37Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! di nov 08, 2011 3:52 am

Estelle

Estelle

Ik ben Eleonora, 11 jaar, brugklas van het VWO. Ik ben een studienerd en wil graag hoge cijfers halen. Ik houd van tekenen, schrijven, en achter de laptop zitten. \o/

38Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! za nov 12, 2011 10:51 pm

Dariana

Dariana
Beginner
Beginner

Gegroet, menswezens! Ik ben Emilie, een dertienjarige Oost-Vlaming. RPG'en ben ik begonnen door de site gSm en ik ben op deze site gekomen door Alyss, dank je Merlissa ;D
Mijn hobby's? Zo'n beetje alles en niets, haha. Nja, dansen en RPG'en.Oh, en ook lezen. Vooral the Hungergames en de Gone reeks. Maar pure liefde met de Hongerspelen, haha! En jullie praten ook over wat jullie doen, dus ik zit nu in het tweede jaar Latijn en ik snap niks van die indeling in het onderwijs in Nederland, dus verwacht niet dat ik nu weet wat jullie doen, haha!

39Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! za nov 12, 2011 11:37 pm

Alyss

Alyss
Beginner
Beginner

Dariana schreef:Gegroet, menswezens! Ik ben Emilie, een dertienjarige Oost-Vlaming. RPG'en ben ik begonnen door de site gSm en ik ben op deze site gekomen door Alyss, dank je Merlissa ;D
Mijn hobby's? Zo'n beetje alles en niets, haha. Nja, dansen en RPG'en.Oh, en ook lezen. Vooral the Hungergames en de Gone reeks. Maar pure liefde met de Hongerspelen, haha! En jullie praten ook over wat jullie doen, dus ik zit nu in het tweede jaar Latijn en ik snap niks van die indeling in het onderwijs in Nederland, dus verwacht niet dat ik nu weet wat jullie doen, haha!

ohmygoshh ik wist niet dat jij ook fan was van de gone reeks o.o
ik heb alleen het eerste boek gelezen op vakantie & die was koell.

40Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 13, 2011 3:11 am

Dariana

Dariana
Beginner
Beginner

Haha, ja ;D Ik heb de eerste twee boeken al gelezen. En misschien de derde, haha! Maar dat weet ik al niet meer xd

41Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 13, 2011 4:51 am

Fibonacci

Fibonacci
Talent
Talent

Dariana schreef:Gegroet, menswezens! Ik ben Emilie, een dertienjarige Oost-Vlaming. RPG'en ben ik begonnen door de site gSm en ik ben op deze site gekomen door Alyss, dank je Merlissa ;D
Mijn hobby's? Zo'n beetje alles en niets, haha. Nja, dansen en RPG'en.Oh, en ook lezen. Vooral the Hungergames en de Gone reeks. Maar pure liefde met de Hongerspelen, haha! En jullie praten ook over wat jullie doen, dus ik zit nu in het tweede jaar Latijn en ik snap niks van die indeling in het onderwijs in Nederland, dus verwacht niet dat ik nu weet wat jullie doen, haha!

HONGERSPELEN HONGERSPELEN <3 En Gone is ook wel leuk :p

42Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 13, 2011 5:11 am

Alyss

Alyss
Beginner
Beginner

Fibonacci schreef:
Dariana schreef:Gegroet, menswezens! Ik ben Emilie, een dertienjarige Oost-Vlaming. RPG'en ben ik begonnen door de site gSm en ik ben op deze site gekomen door Alyss, dank je Merlissa ;D
Mijn hobby's? Zo'n beetje alles en niets, haha. Nja, dansen en RPG'en.Oh, en ook lezen. Vooral the Hungergames en de Gone reeks. Maar pure liefde met de Hongerspelen, haha! En jullie praten ook over wat jullie doen, dus ik zit nu in het tweede jaar Latijn en ik snap niks van die indeling in het onderwijs in Nederland, dus verwacht niet dat ik nu weet wat jullie doen, haha!

HONGERSPELEN HONGERSPELEN <3 En Gone is ook wel leuk :p

OHMYGOODD HONGERSPELEN FANCLUB HIERR.
emilie en ik vonden met onze awesome gedachten de hongerspelen rpg uit. Twisted Evil

43Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 13, 2011 6:32 am

Nicholas

Nicholas
Beginner
Beginner

Dariana schreef:Gegroet, menswezens! Ik ben Emilie, een dertienjarige Oost-Vlaming. RPG'en ben ik begonnen door de site gSm en ik ben op deze site gekomen door Alyss, dank je Merlissa ;D
Mijn hobby's? Zo'n beetje alles en niets, haha. Nja, dansen en RPG'en.Oh, en ook lezen. Vooral the Hungergames en de Gone reeks. Maar pure liefde met de Hongerspelen, haha! En jullie praten ook over wat jullie doen, dus ik zit nu in het tweede jaar Latijn en ik snap niks van die indeling in het onderwijs in Nederland, dus verwacht niet dat ik nu weet wat jullie doen, haha!

OMG, dansen en HG. Je bent geweldig! Very Happy

44Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 13, 2011 8:20 am

Dariana

Dariana
Beginner
Beginner

Nicholas schreef:
Dariana schreef:Gegroet, menswezens! Ik ben Emilie, een dertienjarige Oost-Vlaming. RPG'en ben ik begonnen door de site gSm en ik ben op deze site gekomen door Alyss, dank je Merlissa ;D
Mijn hobby's? Zo'n beetje alles en niets, haha. Nja, dansen en RPG'en.Oh, en ook lezen. Vooral the Hungergames en de Gone reeks. Maar pure liefde met de Hongerspelen, haha! En jullie praten ook over wat jullie doen, dus ik zit nu in het tweede jaar Latijn en ik snap niks van die indeling in het onderwijs in Nederland, dus verwacht niet dat ik nu weet wat jullie doen, haha!

OMG, dansen en HG. Je bent geweldig! Very Happy

Haha, i know afro, ik ben echt verslaafd aan the Hungergames,haha! Echt super dat er hier zoveel fans van zijn, op één site, haha! Vooral voor Finnick ben ik gevallen, maar die is toch echt fantastisch? En ja, Merslissa, wij zijn gewoon awesome xD

45Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! zo nov 13, 2011 10:20 am

Cecilia

Cecilia
Beginner
Beginner

Hoi fanatieke schrijfsterinnetjes,

Ik ben Aniek. Ik ben vijftien (maar enorm speels voor mijn leeftijd.. giechel o.o) en ik zit op het Titus Brandsma Lyceum te Oss, in 3Gymnasium. Mijn hobby's zijn acteren, schrijven, gamen en dichten. Ja mensen, ik ben een fanatieke vrouwelijke gamer. Ik streef ernaar later een actrice te worden, waar ik nu al erg veel voor doe. (mezelf inschrijven bij castings, stage lopen bij een bekende regisseur etc.) Mijn favo boeken zijn toch wel die van Twilight, die van de Nicolas-Flamel-reeks (kent iemand die?) en Deltora. Maar daar kunnen altijd nog meer favorietjes bijkomen. Ik ben een enorme fan van broodjes eten bij de Subway.. en ook van de Indische gerechten die mijn moeder kookt. Ook ben ik een enorme filmgek.. (mede doordat ik actrice wil worden natuurlijk, maarja.)
~
Sommigen kennen mij misschien van goSupermodel. Mijn modellennaam is moiAapje. Waarom? Omdat Aapje mijn bijnaam is en moi mij betekent in het Frans.
~
Voorlopig genoeg? ^^

46Voorsteltopic! - Pagina 2 Empty Re: Voorsteltopic! di nov 15, 2011 3:51 am

Nicholas

Nicholas
Beginner
Beginner

Cecilia schreef:Hoi fanatieke schrijfsterinnetjes,

Ik ben Aniek. Ik ben vijftien (maar enorm speels voor mijn leeftijd.. giechel o.o) en ik zit op het Titus Brandsma Lyceum te Oss, in 3Gymnasium. Mijn hobby's zijn acteren, schrijven, gamen en dichten. Ja mensen, ik ben een fanatieke vrouwelijke gamer. Ik streef ernaar later een actrice te worden, waar ik nu al erg veel voor doe. (mezelf inschrijven bij castings, stage lopen bij een bekende regisseur etc.) Mijn favo boeken zijn toch wel die van Twilight, die van de Nicolas-Flamel-reeks (kent iemand die?) en Deltora. Maar daar kunnen altijd nog meer favorietjes bijkomen. Ik ben een enorme fan van broodjes eten bij de Subway.. en ook van de Indische gerechten die mijn moeder kookt. Ook ben ik een enorme filmgek.. (mede doordat ik actrice wil worden natuurlijk, maarja.)
~
Sommigen kennen mij misschien van goSupermodel. Mijn modellennaam is moiAapje. Waarom? Omdat Aapje mijn bijnaam is en moi mij betekent in het Frans.
~
Voorlopig genoeg? ^^

Aniek!!!! HOI! Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum