Through the wall...

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Voorsteltopic!

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1 Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 5:35 am

Admin

Admin
Wie ben je, wat moeten we van je weten, hoe oud ben je, wat zijn je hobby's, enzovoorts?

Ik zal me voorstellen: ik ben Jet, 13 jaar. Ik zal proberen dit heel kort te houden (ik heb nog wel wat records van lange voorstelstukje op mijn naam staan). Ik zit in 3 gym en RPG nu ongeveer 2 à 3 jaar. Ik houd van lezen, schrijven, RPG'en, kletsen, shoppen, de Hongerspelen, Vampire Knight, The Goo Goo Dolls, The Script, Three Days Grace, Lifehouse en meer muziek c:

Profiel bekijken

2 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 7:53 am

Ai Nari

Beginner
Beginner
Hallo wezens, Nicolette hier.15 jaar, ik doe Havo3, ik rpg en schrijf veel. Uhm, er gaat straks nog wel wat bij komen hoor..

Profiel bekijken

3 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 7:58 am

Tihu-Lille

Beginner
Beginner
HOI NICO! En hey, Ai Nari lijkt op de naam van Ay-Mari, hihi c:

Profiel bekijken

4 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 8:14 am

Nicholas

Beginner
Beginner
Ik ben Liselot en sommigen zullen mij wel kennen van gSm onder de naam Citronelle. Mijn leeftijd is 16 jaar en over 25 dagen ben ik eindelijk 17! Ik doe 5 VWO met het pakket C&M. Eh, dansen is mijn passie (samen met the Hunger Games) en daarnaast schrijf ik heel graag. Vandaar dat ik me ook heb aangemeld voor deze RPG-site. Smile

Profiel bekijken

5 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 8:28 am

Hi there :3

Ik ben Cherelle. Ik heb de gewoonte om mezelf Cherrypie te noemen xD....Fail.
Ok ik ben 15 jaar en zit in Mavo 3. Hmm, ik rpg denk ik al iets van 3 bijna 4 jaar...maar verwacht daar maar niks van.

En ik ben serieus verslaafd aan tekenen...en anime.....En Volleybal is ook awesome...Kay that's it cyclops

Profiel bekijken

6 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 8:40 am

Noah

Beginner
Beginner
Ik ben Margaux, twaalf jaar en ik hou van schrijven, RPG'en en dansen. Ik ben eigenlijk gestopt, maar door een zeer ingewikkelde kluwen van discussie ben ik toch naar Phiron gekomen. Ik chat graag en MH betekent Margoiaanse Humor. Doei.

Profiel bekijken

7 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 8:48 am

Alyss

Beginner
Beginner
Bonjour, ik ben Merlissa, 14 jaar & over 2 maandjes 15. Ik hou van dieren en ben een vegetariër voor het leven. Ik zit in de 4de klas. Ik hou van lezen, rpg'en, elven, pokemon, fantasy, anime, tekenen hoewel ik nu heel veel leer, gamen, oblivion, bones, lord of the rings, draken avatar, robert pattinson, the beatles, muse, paramore, florence and the machine enzovoort. heb btw. dikke haat aan mevr. j. bieber.

ps ; ik ben gestoord.

Laatst aangepast door Alyss op za nov 05, 2011 9:08 am; in totaal 2 keer bewerkt

Profiel bekijken

8 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 8:55 am

Caesarea

Beginner
Beginner
Ik ben Jaime, 14 jaar. Heel sommige zullen mij kennen als VampireGirl- op gSm. Ik zit in 3 havo. Ik houd van vampiers, fantasie, muziek, magie, sprookjes, animes, Glee en nog meer. Ik ben van de rock/punk/metal/poprock muziek en vooral Paramore, McFly & All time low. Ik ben geen gezellig/leuk persoon xoxo.

Profiel bekijken

9 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 8:56 am

Konnichiwa~ Ik ben Muriel, en ik ben 14 jaar. Gelukkig wordt ik in januari 15. :\
Ik houd van tekenen, lezen, schrijven en van muziek luisteren. Ik kan van vrijwel elke muziekstijl wel genieten, behalve rap en Justin bieber/disney crap, sorry voor de fans.
Ik zit in Havo 3, vorig jaar deed ik atheneum.. maar door persoonlijke redenen heb ik besloten dat Havo beter zou zijn. ^^
En dat.. was het.

Bye! Very Happy

Profiel bekijken

10 Re: Voorsteltopic! op za nov 05, 2011 10:00 pm

Elea

Beginner
Beginner
Hoi, ik ben Chananja, 12 jaar oud, ik rpg ook 2 à 3 jaar. Ik hou van muziek, speel ook zelf gitaar, hou van lezen, schrijven, fietsen en bordspellen. Aangenaam.

Profiel bekijken

11 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 12:19 am

Tihu-Lille

Beginner
Beginner
Caesarea schreef:Ik ben Jaime, 14 jaar. Heel sommige zullen mij kennen als VampireGirl- op gSm. Ik zit in 3 havo. Ik houd van vampiers, fantasie, muziek, magie, sprookjes, animes, Glee en nog meer. Ik ben van de rock/punk/metal/poprock muziek en vooral Paramore, McFly & All time low. Ik ben geen gezellig/leuk persoon xoxo.

Jij bent het allerleukste persoontje dat ik ken, Jaime (a)

Profiel bekijken

12 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 12:55 am

Dryope

Beginner
Beginner
Hallo Very Happy

Ik ben Lisa, ben 14 jaar oud en zit in 3 vwo. Op 2 maart wordt ik 15. Ik vind verhalen schrijven leuk, en als ik inspiratie heb, doe ik dat ook wel vaak. rpg's doe ik wat minder, maar ik vind dat ook leuk om te doen.
Ik doe ook aan tekenen en fotografie, en ben bijna obsessed van Muse. Ook speel ik gitaar, alhoewel ik daar nog niet zo ver in ben.
mocht je willen weten wie ik ben op gsm, knight of cydonia of .-Robin-. ..
moet iemand nog verdere informatie hebben ? Razz

Profiel bekijken

13 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 1:01 am

Alyss

Beginner
Beginner
Dryope schreef:Hallo Very Happy

Ik ben Lisa, ben 14 jaar oud en zit in 3 vwo. Op 2 maart wordt ik 15. Ik vind verhalen schrijven leuk, en als ik inspiratie heb, doe ik dat ook wel vaak. rpg's doe ik wat minder, maar ik vind dat ook leuk om te doen.
Ik doe ook aan tekenen en fotografie, en ben bijna obsessed van Muse. Ook speel ik gitaar, alhoewel ik daar nog niet zo ver in ben.
mocht je willen weten wie ik ben op gsm, knight of cydonia of .-Robin-. ..
moet iemand nog verdere informatie hebben ? Razz

oehh muse adoration hierr as well. o.o
muse is echt awesome. <3

Profiel bekijken

14 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 1:18 am

Dryope

Beginner
Beginner
Alyss schreef:
muse is echt awesome. <3

JAAAAAAHHH <3

Profiel bekijken

15 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 1:21 am

Alyss

Beginner
Beginner
Dryope schreef:
Alyss schreef:
muse is echt awesome. <3

JAAAAAAHHH <3

Ik ken serieus de helft van hun liedjes uit mn hoofd. <33

Profiel bekijken

16 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 1:33 am

Dryope

Beginner
Beginner
Alyss schreef:

Ik ken serieus de helft van hun liedjes uit mn hoofd. <33

ik ook wel, alleen de liedjes niet bij naam, wel hoe ze gaan XD

oké, we zijn best off topic bezig op een off topic .. euh.. XD

Profiel bekijken

17 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 1:37 am

Ik ga wel even het bericht van een andere site kopiëren. Ik ben lui vandaag.

Aloha, ik ben dus Marije. Ik ben dertien jaar en zit nu in 2 havo/vwo. Ik woon ergens in het noorden van Nederland en ik ga helaas bijna elke dag naar school. Gelukkig heb ik maar weinig uren op een dag waardoor ik veel tijd heb om te tekenen, te lezen, te schrijven en te zingen. Ik doe dit jaar trouwens ook mee met de schoolmusical en ben dus op bepaalde dagen laat online of totaal niet. Maar ik wil natuurlijk wel proberen om elke dag online te komen.
Ik hou heel erg van bands als: Evanescence, Linkin Park, Muse, Green day, Goo Goo Dolls, en nog way more. Maar meer kan ik even niet bedenken. Ik hou van gezelligheid en zit het liefst uren in de chatbox op deze site. Maar wees nu niet geschokt: Ik schrijf ook graag.
Verder heb ik niet veel te vertellen.
Tralalala.

*Jet heeft me overgehaald, en door haar hou ik van de Goo Goo Dolls. DANKU UWE JETHEID*

Profiel bekijken

18 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 1:40 am

Tihu-Lille

Beginner
Beginner
Michael schreef:Ik ga wel even het bericht van een andere site kopiëren. Ik ben lui vandaag.

Aloha, ik ben dus Marije. Ik ben dertien jaar en zit nu in 2 havo/vwo. Ik woon ergens in het noorden van Nederland en ik ga helaas bijna elke dag naar school. Gelukkig heb ik maar weinig uren op een dag waardoor ik veel tijd heb om te tekenen, te lezen, te schrijven en te zingen. Ik doe dit jaar trouwens ook mee met de schoolmusical en ben dus op bepaalde dagen laat online of totaal niet. Maar ik wil natuurlijk wel proberen om elke dag online te komen.
Ik hou heel erg van bands als: Evanescence, Linkin Park, Muse, Green day, Goo Goo Dolls, en nog way more. Maar meer kan ik even niet bedenken. Ik hou van gezelligheid en zit het liefst uren in de chatbox op deze site. Maar wees nu niet geschokt: Ik schrijf ook graag.
Verder heb ik niet veel te vertellen.
Tralalala.

*Jet heeft me overgehaald, en door haar hou ik van de Goo Goo Dolls. DANKU UWE JETHEID*

*snikt ontroerd* DANKU, MEDE-GOO! <3 <3 <3

Profiel bekijken

19 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 1:54 am

Oke hoi haha.

Ik ben dus Janet en ik zit in 3 havo/vwo - mijn school vindt het leuk me heel hard te laten werken - maar oke. Ik woon net zoals Marije ergens in het noorden Nederland. Ehm,ik houd vooral van schrijven en tekenen. Ook zingen maar dat kan ik niet zo goed hahaha. Ik houd ook van photoshoppen en praten in de chat. Dus beware haha. Als je nog iets anders wilt weten vraag je maar :3

OH EN IK EIS NOG KLEURTJES.

Profiel bekijken

20 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 2:00 am

Noah

Beginner
Beginner
Elizan schreef:Oke hoi haha.

Ik ben dus Janet en ik zit in 3 havo/vwo - mijn school vindt het leuk me heel hard te laten werken - maar oke. Ik woon net zoals Marije ergens in het noorden Nederland. Ehm,ik houd vooral van schrijven en tekenen. Ook zingen maar dat kan ik niet zo goed hahaha. Ik houd ook van photoshoppen en praten in de chat. Dus beware haha. Als je nog iets anders wilt weten vraag je maar :3

OH EN IK EIS NOG KLEURTJES.

Poor Janet

Profiel bekijken

21 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 6:01 am

Owl

Beginner
Beginner
Haaihaai mensjes. ^^''

Ik ben dus Evi. :] En uhm, ik ben 14 jaar jong.. Ik heb rpg ervaringen door op gSm te zitten wat ik nu al zo'n 3 jaar doe denk ik..
Ik heb verschillende accounts gehad, waaronder Prototype, waar ik nu op zit. I Stand Alone, dat is verwijderd, eveneens als 'PickWick. En uhm.. Qua richting doe ik stw ;D Dat zal het zowat zijn denk ik.

Profiel bekijken

22 Re: Voorsteltopic! op zo nov 06, 2011 8:08 am

Im

Beginner
Beginner
Nya... Ik zal het kort houden.
Medemensdingen, dit is Anne. Bij de helft van jullie zal ik onbekend zijn door mijn vake afwezigheid, aangezien school veel tijd in beslag neemt(behalve deze week Very Happy(en elke vrijdag(en dinsdag))) maar slapen doet dat ook.
Maar ik ieder geval...
Ehum...
Anne (dat ben ik Wink) is 14 jaar en veranderd op 6 januari in een 15-jarige. Haar tijdverdrijf bestaat uit slapen, lezen, slapen, maar niet slapen tijdens het lezen (schande), en verder tekenen. (en soms koekjesbakken (en cake!(nee, ik noem mijn persoontje geen cake! xD)))
En nu komt daar weer RPGen bij. cheers
Ik verspil mijn schooltijd in 3 gymnasium en de school krijgt een stomme naam omdat ze gaat fuseren
En de rest boeit niet.

Profiel bekijken

23 Re: Voorsteltopic! op ma nov 07, 2011 4:28 am

Bonjour, Ich bin Lisa en ik ben 13 jaar. afro Ik ben een zuidhollander en eh mij hobby's zijn: RUGBY! Schrijven, lezen, tekenen, schrijven en schrijven. Very Happy Ik ben vaak met school bezig maar reken er maar op dat ik ernstig actief zal zijn Wink
Ohja en op GSM ben ik de onbekende Inhuman beauty.

Amen

Profiel bekijken

24 Re: Voorsteltopic! op ma nov 07, 2011 4:36 am

Fibonacci

Talent
Talent
Im schreef:Nya... Ik zal het kort houden.
Medemensdingen, dit is Anne. Bij de helft van jullie zal ik onbekend zijn door mijn vake afwezigheid, aangezien school veel tijd in beslag neemt(behalve deze week Very Happy(en elke vrijdag(en dinsdag))) maar slapen doet dat ook.
Maar ik ieder geval...
Ehum...
Anne (dat ben ik Wink) is 14 jaar en veranderd op 6 januari in een 15-jarige. Haar tijdverdrijf bestaat uit slapen, lezen, slapen, maar niet slapen tijdens het lezen (schande), en verder tekenen. (en soms koekjesbakken (en cake!(nee, ik noem mijn persoontje geen cake! xD)))
Ik verspil mijn schooltijd in 3 gymnasium en de school krijgt een stomme naam omdat ze gaat fuseren
En de rest boeit niet.

YAY ANNE I love you

Profiel bekijken

25 Re: Voorsteltopic! op ma nov 07, 2011 5:50 am

Caesarea

Beginner
Beginner
Im schreef:Nya... Ik zal het kort houden.
Maar ik ieder geval...
Ehum...
En de rest boeit niet.

ANNE, ik ken jou, als je de Anne bent die ik denk dat je bent ♥️

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum: